Lite smått och gott

Veckan i Alanya var helt underbar. Clubarna nere vid hamnen var något utan dess like och vädret var lite för bra. Om allt går som planerat så åker vi tillbaka nästa år igen och stannar under en längre period. Jag uppmanar alla att någon gång i sitt liv, speciellt när man är mellan 16-20, ta en resa med sina kompisar. Man måste helt enkelt gjort en liknande resa själv för att förstå hur sjukt kul vi hade i Alanya. Det kommer inom en snar framtid dyka upp en film som visar våra galna festkvällar inne på Robin Hood, Club Bella Vita och The Doors. 

Klockan 09.00 dagen efter vi landat i Sverige tog Bella och jag tåget upp mot Borlänge för att tillbringa två nätter på P&L. Första natten bjöd på SPÖREGN vilket slutade med att jag låg i tältet och bara ville resa bakåt i tiden till Alanya. Jag överlevde i alla fall natten och dagen bjöd på mestadels sol och på kvällen spelade Hoffmaestro, Skrillex och Rihanna. 

I söndags kom jag hem till Låttra och min älskade säng. Sov bort nästa hela dagen, vilket var välbehövligt eftersom vi fick 3 timmars sömn per natt nere i Alanya. Nu är jag tillbaka i verkligheten och jag jobbar och sliter trots min förkylning. Har körlekton måndag, onsdag och torsdag varje vecka i fyra veckor framöver så det första jag gör när jag kommer hem är att plugga teori. Slänger upp lite bilder någon annan dag, Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0